Natt jobb

Hejsan svejsan!

Jobbar natten idag, gått otroligt fort. Sista 2 timmarna är alltid sega, men men det gör ingenting.

Gårdagen bestod av massor av saker. Blev firad på morsdag på bästa sätt, tack för det! <3

På e.m åkte jag till stallet för att rida Missy, markarbetslektion. Galet vad fin hon var, min prinsessa! Ingen kan vara stoltare än jag, hon är snäll & så otroligt bra. Kommer bli riktigt svårslagen när musklerna är på plats! Fina <3

Snabbt hem & säga god natt till killarna och lämna mat. Tack för allt ni gör, bäst är ni ❤

Nu är jag snart färdig jobbad & ska då vidare till mamma o lämna hund sen blir det nog stallet eller hem och sova. Får helt enkelt se.
Ska iaf storhandla hem idag, älska!

Skriver mer under dagen.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback