Natti

Hej eller god kväll.

Nu är jag riktigt natti, men ska först berätta om min dag. Varit mycket idag!

Gymmet- körde mage & triceps + crosstrainenen, skönt!

Storhandlade- på Willys, blev massa gott & nyttigt.

Hemma med neo- lekte, planterade blommor, lagade mat, hängde & vek tvätt, tog ut & in diskmaskinen + solade, mysig e.m med bästa sällskapet.

Kalas- var hos syster & firade henne, mycket folk & alltid lika trevligt när hela stora familjen är samlad. <3

Stallet- blev lite hoppning för missys del, jag agerade banbyggare. Var en kompis som hoppade missy, det gick kanon bra. Båda var jätte duktiga! Min stjärna <3

Väl hemma igen är det dags att försöka sova. En lång dag imon med! Natti.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback