Skit dag

Hej.

Lördagen har varit en riktig skit dag.
Ingenting har i princip gått bra.
Men såna här dagar ska oxå finnas, då tar man nya tag dagen efter.

Iaf stallet på morgonen, red markarbete & tränade på lc programmet.

Hemma och fixade sen kom mina systerdöttrar Maja & melina.
Ska passa dom tills imon. Neo & Maja har varit i full gång med massa bus, handlat godis, tittat film & myst. Somnade gott i soffan. Melina sov 40 minuter mellan 16-17 sen va hon vaken tills kl 21, myste med oss. Sen somnade hon gott i sängen bredvid mig & nu är jag uppe på rond 3 med matning och omnattning, inte precis svårt att vakna. Har nog mammagenerna kvar ;-)

Nu har snuttan somnat igen så nu ska även jag försöka sova lite.

Morgon dagen består utav neo + häst = kärlek <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback