Skumma bananer

Hej.

Skumma bananer vad jag är dålig på att uppdatera, detta måste ändras snarast!

Har varit ledig fredag & lördag, skönt med lite ledigt men idag är jag åter igen tillbaka på jobbet, ska bli skönt oxå!

Fredagen bestod av gammelmormor besök, ridning av 2 hästar(lånat Matildas storhäst oxå) och städ hemma. Alltså en full dag med aktiviteter!

Lördagen bestod av massor med stall, mysigt. Men kändes lite jobbigt ett tag.
Red iaf Matildas häst & isas extra häst.
Tog hand om Missy & på kvällen betade vi massa gräs, gott!
Varit på kalas hos kusin Maja som fyllde 2 år, jätte trevligt. Barnen lekte & hade skoj. Gillar att vara hos syster med familj, känner sig så hemma med dom.
Underbart. Kvällen avslutades med massa prat i stallet med mamma, trevligt! <3

Väldigt nöjd över denna helgen!
Nu ska jag äta frukost & starta min fullspäckade dag.

Ha en bra dag & hoppas alla mammor får en extra bra dag, mors dag! <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback