Söndag

Hej.

Sverige tog precis vm guld o hockey till alla er som missat det, tror ingen gjort det men ändå.

Dagen startade med att gå en promenad med neo ner till vattnet, gör mysigt!

Drog iväg till isa & red en liten c-ponny som hon har som sällskap till sin häst. Söt liten! Red flygrakan, galet vad längesedan man red ut där, trevligt vare!

Åkte hem & mötte syster och hade det allmänt trevligt med barnen i min närhet. Alltid lika underbart!

Vidare till stallet med syster 2 och red galoppvägarna med henne, galopperade i stort sett hela vägen och Missy fattade båda galopperna utan problem, fina tjejen! Är så otroligt roligt att rida henne ❤

Satt på stallmöte, som vanligt är jag ganska neutral och bara gillar läget!
Det är så lugnt och skönt i stallet, alla kan prata med alla utan problem och allt löser sig hela tiden, inget bråk osv! Skönt! Även fast vi är typ 10 st, helt grymt!

Hem igen för att pussa på min prins & bara vara i hans närhet. Han sprider så mycket energi o kärlek. Bästa killen!

Bytte om och drog till jobbet, ska jobba natten. Har systers hund med mig oxå, värsta skönt. Då är man alltid 2!
Ska jobba natt ända tills onsdag & sen ett dagspass så får vi se hur helgen ser ut, hoppas som alltid på mera jobb!
Sjukt när man gillar att jobba så mycket som jag gör!

Imon blir det sova direkt efter jobbet för att vara pigg tills neos gårdsfest som är på e.m, ska bli trevligt!

Ska även försöka slänga upp syster på min fina häst, dags nu!
Hon red lite granna förut men behövs mera! Så lite tjat blir det allt ;-)

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback