Städa städa städa.

Hejsan.

Glömde eller nä jag hann faktiskt inte skriva i morse, mys frukost med lilleman startade dagen. Alltså det finns verkligen ingenting bättre än att umgås med honom, vi har tok roligt!

F.m spenderades med syster,mamma & Melina, fika och prat! Underbart!

Solen skiner massor, jag har städat undan i min bil, ska städa utan där inne och åka vidare mot dagis, hämta lilleman. Vi ska dammsuga & tvätta bilen, äta glass i solen och bara mysa! Bästa! <3

Ikväll ska jag besiktiga bilen, tror dock inte den går igenom.. Men man kan hoppas tills domen kommit!? Håller hoppet uppe ett tag till ;-)

Blir fixa stallet & så sen oxå. Eventuellt rida Surprice, får se. Har lite dåligt sug att rida just nu. Tråkigt men sant.. Ligger lite lågt på ridfronten, ska även hämta transporten ikväll. Glömde nästan av det. Men ska hämtas & fixas ikväll för kl 07.15 ska hästen stå i transporten imorgon.. Lika bra att få det över!

Måste öka nu så jag blir klar tidigt, bus med neo står på schemat! :-D

/e




Kommentarer
Postat av: !!

Vad ska ni? :)

2013-05-30 @ 19:12:23
Postat av: Anonym

En nyfiken läsare till här :) vad ska ni hitta på?

2013-05-30 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback