Sverige levererar

Alltså galet vilken skön värme, dock är det så varmt att jag måste ligga inne lite.
Lilleman & jag har dammsugit & tvättat bilen.
Ätit glass & druckit god dricka på sockertoppen, kan med handen på hjärtat säga att jag saknar att jobba där lite grann :-(
Alla arbetskamrater, alla kunder & alla sena kvällar, saker man saknar! Men men livet går vidare, dock önskade jag att neo fanns då oxå. :-D
Vi passade även på att handla med oss glass hem från Willys & middagsmat så idag står pommes, kött, sallad & sås på menyn, mums!

Fick ett ryck när jag kom hem & såg myrorna innan för dörren, vad exakt är det dom inte fattar när jag säger att dom ska bo där Ute & inte inne.. Så jävla äckligt med små myror, igår satte vi ut kanel i sovrummet, idag ska jag sätta kanel över HELA huset!! Fördelen är att det luktar gott & man slipper svinen!! Dags att ladda med kanelfällor för nu ska myrorna aldrig komma in igen. Så de så!
Iaf väldigt städat nu & jag har skrubbat alla plana yter med diskmedel, dags att bli pedant tror jag..
Nu gör jag mig välförtjänt av lite vila, lilleman behövde vila så han somnade direkt när han la sig i sängen, snutten!
Jag ska vila för att orka med min galna e.m!

Hejs svejs så länge.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback