Tisdag- älska vädret

Hej.
Underbart soligt väder ute & jag bara älskar det.

Efter värsta goda frukosten med lilleman (havregrynsgröt med blåbär & mjölk, mums) så kom melina och jag tog mig en promenad med båda godingarna & lämnade lilleman på dagis. Sedan vidare till jobbet med melina & hälsa på. Skönt att starta dagen med träning, dock har jag fått skoskav av mina träningsskor så vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, måste ju ha dom när jag tränar.. Blir att plåstra massor!

Varit en sväng på hästaffären, lämnade tillbaka sadeln jag testade. Köpte mig en padd med inlägg så nu ska min passar min sadel helt korrekt, gillas!

Lilleman skulle iväg med faster så jag passar på att ligga på altanen & sola innan killarna kommer hem för middag. Idag serveras pasta&kyckling sallad för er som är intresserade. Ganska ointressant men kanske lite inspo ifall ni behövde. Nog om det!

Sola i det underbara vädret & vid vårt fina hus, jag älskar verkligen min lilla familj! Bästa! <3

Ikväll blir det ridning ut i skogen & bara mysa med prinsessan. <3

Ha en go dag i det goa vädret alla!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback