Tisdag

Hej.
Glömt att uppdatera igår, tisdag!
Jobbade natten, sov på dagen tills middagsdags, storhandlade med lilleman, red Missy en liten sväng i paddoken( kände på alla gångarter bara, galet vad fin hon har blivit i vänstertrav nu. Jag är förälskad i min fina häst!)
Hann enbart hem & duscha för att sedan åka till jobbet igen. 3 intensiva nätter, men så är det att jobba. & jag gillar det. Är bara 2 dagar kvar efter detta för denna veckan. Sedan är det åter tillbaka till nätter.
Imorgon eller nä ikväll ska jag få sova i min egna säng & ingen kan vara lyckligare än mig. Ska även till frisören med neo i e.m, mysigt att spendera tid med världens finaste kille.

Nu blir det åter till jobb, världens tråkigaste inlägg men men. Hej på er iallafall.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback