Torsdag kväll

Hejsan där.

Efter jobbet hämtades lilleman, åkte vidare till centrum och handlade massa mat hem och gotta, älska!
Hemma blev det jag som fick laga maten för lilleman ville gräva ute på tomten, en stund innan jag lagade mat satte jag mig på altanen och solade medans lilleman lekte precis intill mig, livet är så otroligt bra!

Blev middag, lite e.m mys med båda killarna och sedan bar det av till stallet.
Planen var att bara skritta missy en sväng eftersom hon gick så galet långt igår. Skulle skritta galoppvägarna med Issa-Surprice. Men missy ville inte bara skritta. Hon va jätte pigg & ville galoppa. Inte tackade jag nej. Red helt kravlöst och hon fick välja, så mysigt!
Känner bara mer & mer hur mycket jag tycker om denna hästen. Ser fram emot våran resa tsm!

Väl hemma blev det kvällsmat med killarna, dusch och nu ligger jag i soffan och bara lyssnar på tven medans jag bloggar.
Killarna håller på att somna så jag tänkte faktiskt oxå snart sova.
Varit en ganska intensiv dag & morgondagen ska spenderas med massa äventyr för mig och lilleman. Gillas!
Är så otroligt roligt att vara med neo, han får mig att le hela tiden & är så himla underbar. Min egna skatt <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback