Torsdag lite sent

Hejsan.

Glömde skriva igår, eller mitt internet ville inte gå in på blogg så blev inget.

Iallafall startade jag & neo dagen med god frukost( havregröt, blåbär & mjölk, standard).
Sedan tog jag mig faktiskt ett yogapass hemma, ville så gärna träna så fick blir yoga idag. Första gången jag testade det & det var skönt att starta dagen så. Kommer bli mer av!

Lilleman åkte till farmor vid lunch & jag till stallet, tog emot ensilge leverans. Snacka om att vara biff efter att ha rullat dom balarna. Haha!
Fixade allt för missy, degade i stallet ( egentligen skulle jag ridit direkt om jag vetat att jag skulle bli "skiten" i.. Så hade jag varit klar redan vid 13.30, men istället väntade jag dum som jag var & blev klar först vid 16.30.. Typiskt mig att alltid tro de bästa av alla, men nu har jag lärt mig, vissa är inte värda mig. Dom behandlar inte mig som en riktig vän & är då inte värda mig heller, slut med att bli behandlad hur som helst! )
Red iaf galoppvägarna med Issa, missy skötte sig. Hon blir så himla stark i galoppen bara, helt sjukt. Men hon är så underbar att rida, lätt för skänklar & säte. Gillas! Så otroligt glad att jag har den fina hästen, helt sjukt hur mycket glädje hon sprider!

Handlade mat på vägen hem, så blev det mat direkt när jag kom hem. Hade inte ätit på hela dagen, fy på mig!

Blev en hemma kväll med dusch & fix samt deg i sängen hela kvällen. Ville egentligen tränat men hade verkligen tappat humöret. Men nu är det slut med det. Ju fler "motgångar" ju starkare blir jag. Jag har mina fina ärliga vänner bredvid mig & jag är otroligt tacksam för dom. Har världens finaste familj, är så otroligt tacksam för dom! <3

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback