Torsdag & röd dag = ledig

Hej.

Idag är en sån där röd dag när man är ledig iaf de flesta.

Vaknade gott bredvid min fina son, snart ska vi äta god frukost & sen får vi se vad vi ska göra. Blir nog lite lek innan jag ska till stallet & lilleman till farmor, vid lunch.

Dagens ridning består av uteritt i regnet, är så galet stolt över fina missy. Ska rida ut & träna ställningar & mycket backar upp & ner. Bra träning!

E.m/kvällen består av god mat, film & tända ljus med mina 2 favoriter. Eventuellt en sväng till gymmet beroende på vad jag hinner, känner att jag behöver köra ett pass. Känner att det behövs en sån hemmakväll med film & mys. Underbart!

Nu frukost & ta tag i dagen!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback