Träningen

Hej.

Det är mitt i natten & jag känner för att skriva lite.
Har ända sedan jag varit gravid kämpat upp och ner med att få vältränad mage & rumpa. Sistnämnda får jag mycket för att jag rider, tacka för lite hjälp på vägen! Visserligen tränar man magen mycket i ridning oxå men inte tillräckligt för att få magrutorna.
Jag va as seriös med träningen innan nyår & sedan blev det mycket som kom ivägen. Men har tränat lite fram & tillbaka. Nu det senaste har jag kört på rätt seriöst. Även fast jag äter onyttigt, faktiskt så är jag en onyttig tjej. Kommer alltid äta godis ibland, dock har jag dragit ner på det ngt så otroligt mycket vilket jag är stolt över.
Men vad jag ville komma fram till med inlägget var att man ser snabb skillnad på mig när jag tränar, synd direkt när jag börjar komma framåt.
Idag började man se magrutorna, galet stolt över mig själv. Pumpade på rätt kraftigt på vissa övningar, men de behövs så man blir biff!
Jag älskar att träna, finns så mycket possitivt med det.

Bjuder på en före & en efter bild på magen. Bara 3 veckor mellan.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback