Uppskattar så saker

Hej.

Idag har varit en lång dag, men helt underbar.
Började med att sluta jobbet kl 08 i morse. Åkte hem för att vila ett par timmar och bara ta det lugnt innan jag hämtade lilleman strax innan halv 3.
Vi Tog en fika med syster + döttrarna innan neo skulle klippa sig, inte så värst poppis att sitta i frisör stolen & klippas. Men det gick till slut, han blev så himla snygg i håret. & nästa gång är det min tur!

Iallafall hem för att laga mat & lilleman var så utmattad så han somnade i soffan gosen! Så himla mysigt att hämta från dagis igen & bara få vara med honom.

Åkte till stallet på kvällen, tanken var galoppvägarna själv med Missy & musik. Men mamma & syster var i paddoken så jag gick och passade på att fråga syster om hon ville hoppa Missy. Gick hur bra som helst. Jag är så otroligt tacksam för den hästen! Kunde inte fått någon bättre.
Ska träna på övergångar skritt-trav-galopp osv tvärt om. Stärka lite kropp! Även börja hoppa stuts och sånt. Träna på att longeras, mycket ska tränas på men hur roligt som helst!

Väl hemma så sov lilleman gott i sin säng, tycker nog det är gott att sova i sin stora 90 säng, stor kille nu! ❤

Tog en lång och avslappnande dusch, åt en blåbärsskyr. Galet gott & nyttigt. Dock föredrar jag den när den är lite fryst, mums!

Fick massage framför en film, orkade dock inte se klart filmen utan njuter så mycket av att vara hemma så att ligga i sängen vid denna tiden är en liten dröm.
Gillar att jobba nätter men ibland behöver man verkligen komma hem.
Har märkt att jag uppskattar små saker så otroligt mycket, så himla lycklig lottad som får leva detta fina liv!❤

Nu ska jag njuta av att mysa i min säng & veta att mina 2 ❤ ligger i rummet bredvid, kärlek!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback