Working

Hej.

Börjar bli en vana att skriva till er mitt i natten när jag jobbar.

Har jobbat snart 6 timmar vilket innebär 5 timmar återstår, sedan ska jag hem och sova direkt. Har sovit galet lite det senaste och jag känner verkligen hur lite ork jag har för det. Så prio 1 på morgonen är att sova!

Ska på e.m upp till stallet och rida min hästis, saknar henne jätte mycket. Nästan så jag vill åka till henne nu. Men det får vänta haha. Får se var jag rider, beror på hur det gick för Issa igår osv.

Nu ska jag läsa lite bok och bara ta det lugnt. Behövs faktiskt!
Har insett att jag behöver vila så mycket som möjligt nu, har ju trotts allt ställt om en del saker i kroppen nu när jag helt plötsligt är vaken på nätterna och igång på dagarna. Skärpning!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback