Besiktning

Hello.

Somnade om imorse och sov tills halv 10 typ, välbehövligt! Känner mig mycket piggare idag. Hoppas jag börjar bli frisk & framför allt kan hålla mig frisk!

Åt en mysig frukost med killarna, underbart. Verkligen vardagslyx!

Har sedan spenderat tid genom att städa, verkligen grovstäda innan imorgon. Så skönt när de är välstädat, lite inredning behöver fixas & min garderob behöver städas. Har så mycket kläder så vet inte var jag ska få plats med det bara. Får komma på ngt bra.

Just nu är jag på bilbesiktning med min brors bil.


-ska börja lägga upp 3 saker som är bra för dagen & 3 dålig samt outfit.
Jag är en person som älskar att mixa mina egna outfits, så de är lite speciellt dessutom älskar jag mode. Så bloggen ska handla lite mer om sånt.
Om de är något speciellt ni vill läsa så skriv gärna det.

- har bestämt mig för att lyckas med katta, ska verkligen kämpa. Men försöka att inte utsätta mig själv när hon är så "farlig" som hon är. Men jag tänker inte ge mig, JAG MÅSTE LYCKAS!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback