FUCKCANCER

Precis som rubriken skriver kommer detta inlägg handla om fuskcancer!

Så otroligt mycket folk drabbas av denna hemska sjukdom. Någonting som man aldrig kan påverka själv,( om man inte röker då vill säga, för sluta med det stå löper det mindre risk att bli drabbad).
Jag vet en del folk i min omgivning som blivit drabbad & just därför vill jag försöka hjälpa dom. Det ska jag göra igenom att skänka pengar till Cancerfonden. Nu handlar det inte om miljonsummor. Men har du handlat något och får tillbaka några småkronor så tycker jag att man kan skänka dom. Ifall alla skänker några kronor i månaden så hade det varit mycket pengar & det kan hjälpa till och rädda liv. Jag tänker börja med detta. För en dag kanske det är jag som blir drabbad & då kan det vara så att man kanske har hittat ett botningsmedel.
Jag tycker alla kan skänka lite grann, någon krona hit och dit. Det blir mycket som sagt mycket i längden!

Jag har även haft funderingar på att hålla i en form av välgörenhetsträning för ryttare. Där man får hoppa 2-3 gånger på valfri höjd, allt från bommar på backen till hinder. Alla är välkomna! Eftersom det enbart är en form av träning så krävs inget mer än vaccinations intyg på hästen.
Alla som deltar kommer kunna köpa en fuckcancer rosett.
Alla pengar går till Cancerfonden!
Håll utkik efter mer info om var den kommer hålla till & vilket datum. & framför allt sprid gärna vidare, ju fler ju roligare och framför allt ju bättre!

-alla kan inte göra allt, men man kan göra lite-

Jag ska göra skillnad, var med du oxå!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback