Lördag

Hello.

Startade lördagen tidigt imorse med att älskling pussade på mig innan han åkte, då vaknade jag till. Sen satte jag på ljudboken och somnade om. Vaknade vid halv nio ungefär. Låg & morgongosa med lilleman. Underbar start på dagen!

Frukost & fix sedan vidare till allum, köpte lite julsaker hem.
Storhandlade mat & åt mellanmål.
Nu ska jag fixa naglarna & sen ska vi göra tacos, riktig mys e.m väntar. Kvällen kommer bestå av ridning på våran lilla c-ponny Surprice. Inte suttit på henne på hur länge som helst så det ska bli jätte roligt. Ser fram emot det!
Får se men ev rider min kompis katta, eftersom de varit sådär jobbigt med ridningen & jag inte vågar riskera något så får jag ta hjälp.

Men först nagelfix & mys middag.
Hur spenderar ni lördagen?
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback