Onsdag morgon!

God morgon.
Jag har själv varit vaken sedan halv 6 ungefär, va faktiskt pigg vid den tiden. Synd att jag inte är helt frisk för då hade jag slängt på mig träningsskorna & joggat en sväng. Men dom får så fint stå kvar på skostället, vill bli helt frisk först!
Känner mig dock bättre idag, men inte helt hundra så inget jobb idag heller. Saknar att jobba, gillar att göra något på dagarna.

Om en stund ska lilleman väckas, ska till dagis en stund idag. Han behöver få leka och umgås med sina kompisar.
Jag ska slänga på mig ridkläderna & ta mig en sväng till stallet innan det är dags för tandläkaren, jag som har världens tandläkarskräck.. Men de måste göras! Dags att bita i det sura äpplet & ta tag i det, inte många månader kvar innan det blir tok dyrt, så får passa på. Dock får jag betala mina besök redan eftersom de är specialtandis, men sånt är livet!

Ska snabbt hem efter besöket, mäklaren kommer förbi här så måste städa lite extra. Ska bli intressant & se vad som händer sedan, har ändå gjort om väldigt mycket både i och utanför huset sedan vi köpte det, men vårt nästa köp blir antingen en gård eller som det mest lutar åt nu, en lägenhet! Dock är jag väldigt sugen på gård, men de är så mycket jobb. Tror hellre jag har hästen inackorderad & bor i lägenhet!
Återstår och se vad som händer, kanske stannar i detta huset.

Outfit kommer upp sen.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback