Sjuk IGEN..

Hello, eller god morgon.
Jag har varit vaken nästan hela natten, somnade skönt igår men vaknade med feber inatt och ont överallt. Min höger sida i ansiktet känns som överkörd, gör ont..

Jag har typ världens sämsta immunförsvar, blir sjuk så lätt. Förstår inte varför, nu de senaste har jag ätit och druckit för flera pers. Så borde få bättre immunförsvar, men nej.. Tydligen inte!

Planen va att låta min sjukt jobbiga hosta/förkylning som hållt i flera veckor få släppa så skulle jag åka till gymmet sedan, kände mig mycket bättre igår och idag vaknar jag sjuk.. Otur!

Ridningen står för tillfället väldigt stilla. Katta är otroligt trotsig och vill ingeting som jag vill. Jag är tillbaka på ruta 1, osäker och självförtroende rakt ner i botten.. Får se om jag lyckas lösa detta!
Det är ju inte hästens fel, men jag blir så osäker när hon stegrar så högt att hon nästan går över och skjuter och snubblar på samma gång.. Vet inte riktigt hur jag ska lyckas lösa de när jag faktiskt är för feg.
Är inte speciellt rädd för att stå för de, jag har blivit otroligt osäker dom senaste åren. Därför jag inte sätter upp världens mål för då tappar jag allt direkt..

Neo växer och blir allt större för varje dag, känns ofattbart att han är över 3 år. Tiden går sjukt fort!
Jag är så sjukt stolt över honom, över allt han gör och såklart över både mig & Dennis som vuxit så galet mycket som föreldrar under dessa åren.
Vi är riktigt sugna på en till, känns som de är dags. Vill inte ha för långt mellan barnen. Men vi får helt enkelt se vad som händer.

Nu ska jag återgå till att försöka sova, vilket går sjukt dåligt.. Kan inte somna & smärtan i ansiktet blir värre. Allvarligt vad har jag gjort för att förtjäna att vara sjuk hela tiden!?

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback