Stress & stress!

Hello.

Slänger in ett inlägg påvägen.
Efter att ha lämnat den finaste killen på dagis så åkte jag vidare till stallet.

Bytte träns, bett & padd under sadeln idag.
Bestämde mig för att rida ut en sväng själv. Blev galoppvägarna & det gick över förväntan. Lät henne gå i vilken gångart hon ville, blev alla 3. Gick kanon & jag är super stolt. Även fast hon sparkade & lufthoppade. Men de gick mycket bättre än vad jag väntat & de är jag skit glad för.

Slängt i mig en snabb lunch i form av drickyoghurt, macka & bubbelvatten.

Nu väntar jag på att komma in hos tandis, lagom nervös. Men snart är det över. Måste tänka framåt!

Blir skynda hem & fixa de sista innan mäklarn kommer, stress & stress!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback