Tidig morgon.

Hello.

Idag var det lite halv svårt att vakna eftersom väckarklockan ringde så himla tidigt. Idag står jobb på schemat. Skönt att vara tillbaka, dock hade jag inte tackat nej till sovmorgon & morgonmys med lilleman ett par veckor till.
Tur det finns helger, då har man något att längta efter på veckorna.

Planerna för idag ser för övrigt ut så att jag ska försöka ge mig på en ridtur i skogen senare. Inget avancerat utan mer ut och busa.

Även leka med lilleman, både han & jag älskar att pyssla så vi ska göra det ifall vi hinner. Det beror helt på när jag slutar. Om vi inte hinner så blir det lek & mys, vilket oxå är underbart.

Men nu ska vi fixa oss för jobb & dagis!
Outfit kommer sen.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback