Tisdag- tidig morgon!

Hello.

Trotts att hela lilla familjen är hemma idag så vaknade vi tidigt, eller jag och älskling gjorde. Lilleman sover fortfarande gott, han är en sömntuta på morgonen.
Vaknade av att älskling kröp ner brevid mig & gav mig kärlek, lycklig! Bästa starten på dagen!

Ligger fortfarande kvar & bara tar de lugnt.
Bror ringde imorse och jag ska iväg & besiktiga hans bil idag, snäll som jag är ställer jag alltid upp. För någon dag behöver man ju hjälp tillbaka!

Dagen bjuder på storstäd då vi har "visning" imorgon.
Stallet, får se vad jag ska göra idag. Blir iallafall manegen, det spöregnar ute.
Mysa med mina finaste, bara ägna tid med dom och framförallt VILA så jag blir frisk!

Hoppas ni har en bra dag.
/ e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback