Ändrade planer men ändå nöjd!

God kväll.

Dagen bjöd på regn & ovanligheter.

Jobbade & sedan blev de snabbt hem & göra mig i ordning för att åka till min kära vän Q, blev tjejsnack & blev fotograferad, dock blir jag ganska kass på kort. Ingen direkt modell, men de va roligt. Alltid roligt att göra olika saker!
Och framför allt träffa min vän, sällan jag hinner åka dit så idag passade det kanon eftersom jag slutade tidigt.

Hemma blev de matlagning & städ. Gillar att ha ordning & reda! Kanske därför jag jobbar med städ, haha.
Lilleman åkte med faster hem och lekte.
Jag drog till stallet medans älskling hade neo, ingen ridning idag.
Vädret är skit & jag är svintrött efter noll sömn. Tar igen mig nu på kvällen.
Lilleman sover gott & jag har bäddat ner mig i soffan för att läsa. Men först ska jag titta på lite bloggar, inspo!

-kommer ev ett sångklipp av mig. Dags att sluta vara så feg, bara göra det-
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback