Dagen innan helg!

Hello.

Då va denna arbetsdag över, hann inte blogga i morse o har varit fullrulle hela dagen så de va välbehövligt med pause i soffan nu.
Hämtat lilleman på dagis & bror han bytt en lampa i min bil. Tack så mycket!

Lilleman & jag myser framför barnprogram några få minuter innan vi ska börja med middag.

Blir stallet senare ikväll, har både kvällsfodring samt ska rida senare. Får se var jag ger mig ut någonstans. Lutar åt ev paddocken med tanke på älgjakten. Men vi får se. Ska börja lägga upp ordentligt tränings schema för katta nästa vecka och för mig själv, ska börja gå promenader i skogen och vissa dagar ska neo följa med. Allt för att få så mycket tid som möjligt tsm. Ev att vi tar oss en promenad redan idag. Återstår att se.
Sovit ganska kasst inatt oxå, men lite bättre än natten innan. & inatt hoppas jag på massor med mer sömn.
Sömn är välbehövligt!

Ta vara på livet, de går inte i repris!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback