Fortfarande pigg.

Hello.

Något är lite konstigt med mig, jobbar 7 timmar & hämtat lilleman på dagis. Nu intagit plats i soffan för e.m läsning innan middag. & jag är fortfarande pigg.
Tror jag kommer somna stenhårt ikväll när jag väl lugnar ner mig.
Eftersom de står jobb 4 veckor framåt så måste jag passa på att lära mig att sova tidigt och komma in i rutin med sömnen.

Senare ikväll åker jag till stallet och rider katta, får se var jag rider. Vill inte rida i skogen när de är mörkt med tanke på älgjakt så ev blir de paddocken eller en promenad på asfalt för hand. Återstår att se.

Ser även att statestiken ökar, roligt!
Ge gärna extra tips på vad jag ska skriva om.
Fått önskemål om videoblogg så de kommer inom kort.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback