Fredag

Hello.

Dålig uppdatering, inte hunnit. Haft massor att göra!

Jobbar hela veckan, så skönt.
Älskar att ha rutiner, gå upp tidigt på morgonen-alla morgon rutiner med lilleman-jobba-hem och fixa e.m rutiner med mina fina osv-stallet osv..
De är väldigt härligt. De kallar jag perfekt vardag!

Har ridit ut i naturen ett par dagar i rad och katta, de har gått både bra och dåligt. Hon hänger sig lätt i bettet.. Bytte idag till ett rakt bett med fasta ringar, herregud vilken skillnad på häst. Hon va grymt fin!
Dock försökte hon kasta av mig 3 ggr, igenom att köra världens glädje hopp. Lyckades hålla mig kvar! Och de gör mig inget att hon gör sånt så länge jag vet att hon gör de för glädje. Bara roligt! Hon gör framtid och jag har fått höra att jag gjort ett bra jobb med henne och att hon är jätte fin nu, stor skillnad osv. Känns väldigt roligt.
Trivs så otroligt bra med henne, fina Kasta Loss <3

Världens bästa killar hjälper mig med allt. Idag var dom hemma medans jag jobbade & då passar dom på att överraska mig med att fixa allt för katta, köpa nytt golv och soffa. Så himla underbara!
Vet inte vad jag skulle gjort utan dom, dom förgyller mina dagar med kärlek!
Mina bästa, jag älskar er<3

kör vi fredags mys! Tänd brasa-film-alla tsm i sängen och mysbelysning. Åh jag är verkligen lyckligt lottad! <3

Lärde mig en sak idag. LEV I NUET! Försöker tänka på de hela tiden när jag tvekar om jag verkligen vågar & jag ska fortsätta försöka tänka på de!
Behövs!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback