God natt!

Hello.

Ligger nerbäddad i soffan & ska avsluta kvällen med läsning, underbart sätt att somna enligt mig. Blivit helt fast i läsning, ljudbok & musik. Helt sjukt!

Blev en mysig eftermiddag med lilleman, pussel & memori. Kan även tillägga att lilleman vann stort och då menar jag STORT över mig i memori, hel grym är han!
Slängde i mig lite varm dricka och begav mig till stallet. Skrittade lilla rundan barbacka utan väst & jag gör verkligen ALDRIG om de. Jag brukar aldrig då menar jag bokstavligt talat A L D R I G utan den. Men idag gjorde jag misstaget & självklart så ska katta snubbla i skritt och jag håller på att ramla av.. Även i skritt kan olyckor hända, kommer aldrig sätta mig på hästen utan den igen. Punkt!

Satt på kattas boxdörr och myste med henne en stund efter att jag ridit, lyssnade på musik & bara tog de lugnt. Så himla mysigt!

Eftersom de står jobb på schemat imorgon så står de sömn på schemat nu.

~fånga dagen~

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback