God natt

Hello eller god kväll.

Dags för natten, försöka sovs tidigt när man ändå går upp tidigt.

Dagen har rullat på. Jobb-hämta neo & massa bus-stallet-ridning-hemma och umgås med mina 2 fina!
Helt perfekt!

Faktiskt stolt över mig själv, har ätit väldigt bra idag. Har kommit ner i en svacka där jag är tillbaka på ruta ett i mat väg IGEN, skit!
Bara jobba sig uppåt.

Ridningen gick bra, eller riktigt bra. Barbacka ock testade ett gummibett. Gick kanon! Alva & jag bytte häst efter halva vägen, har aldrig gillar alvas häst men Shit vilket bra Jobb hon gjort med henne. En helt annan häst att rida. Gillade henne!
Tittade när Alva red katta, galet vilken snygg häst!
Har även börjat tänka mer & mer i dressyr spåren, katta är så snygg att se på så de kommer nog passa!
Hon kan trava i form när man sitter ner nu. Lärt henne genom att rida barbacka, effektivt. Då får vi båda balans!
Världens bästa killar gjorde i ordning allt i stallet idag igen, super bäst är dom! <3

Vi har spelat neos nya memory en omgång, galet roligt! Lilleman är så himla bra på att hitta & tycker det är roligt. Vi är som små barn på julafton, lekfulla! Hela familjen sitter och spelar. Underbar tid tsm! Kvällen avslutas perfekt då! <3

Ska avsluta tisdagskvällen med ligga framför brasan & läsa boken. Mysfaktor!

Imorgon väntas en rolig sak så håll utkik!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback