Häst vs gym

Hello.

Varit iväg på hästtävling, lillasyster har tävlat, jätte duktiga va dom!
Insåg när jag var på tävlingen hur mycket jag saknar att hoppa, men är verkligen så himla rädd. Men saknar känslan, saknar riktig ridning. Dock saknar jag inte att rida ute i regn & rusk, usch vad äckligt. Men de tillhör ridsporten. Finns ju underbara dagar oxå!

Ätit lunch med barnen. Har cindra här, så neo & hon leker. Snart bär det av till gymmet. Ska köra kontakt & lugna övningar. Gillas!

Senare blir de stallet, beroende på vädret så kanske jag rider eller går en promenad. Annars få de bli att hon vilar. Ska iaf ha myskväll med solsidan, citronte och spadusch. Välbehövligt & grymt sätt att avsluts veckan på. Ladda om för en lång vecka med massa jobb & träning.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback