Helg!

Hello.

Fredagen bestod av jobb, middag med älsklingarna, på tok för mycket onyttigheter & en långtur. ( katta va inte halt igår när jag red ut). Blev en sen kväll i stallet, mysigt! Speciellt för mina finaste killar kom upp till stallet och hälsade på efter ridturen, mys!

Avslutade kvällen i soffan med dom finaste och läsning på de. Så himla underbart avslut.
Världens bästa killar ligger nära mig och jag läser. För er som inte vet så älskar jag att läsa & även att lyssna på ljudbok. Kung äre! Något jag verkligen rekommenderar, när ljudboken fungerar så lyssnar jag varje dag på jobbet. Dagarna går så mycket fortare och jag blir mycket lugnare. Hel grymt!

Lördag, sovit dåligt inatt pga neo varit ledsen( varit täppt i näsan och ont i halsen så vi har legat i soffan och tittar Timon&Pumba hela natten, mysigt).
Somnade tidigt imorse och vaknade någon timme efteråt. Men de va verkligen hur underbart som helst att vakna och båda mina älsklingar va hemma. Sjukt längesedan vi vaknade tsm.
Älskling gjorde frukost till oss och sedan var de bara att äta, även tända ljus och morgonmys. Kan inte vara annat än tacksam! Om de är såhär att vara ledig varje helg så kommer jag känna mig bortskämd.
Åkte en sväng t 3-hästar & lämnade tillbaka dressyr sadeln som tyvärr inte passade Katta.
Passade på att ta vägen om city gross och storhandla, blev massa nyttigt & även lite onyttigt. Ajsinbajsing, men de är ju trotts allt helg. Dock är de snart slut med allt sånt, jag måste gå tillbaka till min nyttiga kost, mår så mycket bättre när jag äter så. Har ju även börjat med silver the på kvällen, känner sig så himla fräsch när man druckit de. Stark rekommendation!
Åter tillbaka till vad dagen bjudit på, väl hemma blev de stor städ. Passade på att rensa HELA köket & diska kylskåpet, så skönt när de är klart. Även storstäd med skrubb på toaletten. Älskar känslan av ny städat.
Myste oss igenom dagen med film, deg i soffan och bara allmänt myste. egentligen skulle jag tagit mig en lång PW mitt på dagen, solen lyste och de va underbart väder ute- dessvärre va jag för trött efter min på tok för lite sömn inatt.
Åkte till stallet och tog träningen ist.
Mocka 2 boxar och fixa allt för 2 hästar samt ta in ett gäng, sprungit med katta ex antal ggr på vägen upp och ner för att se om hon är halt. Och de verkar inte så.. GLADTJEJ! 😃
Ingen ridning idag, blev hemgång och mys framför elden i soffan med the och en bra bok. Samtidigt som mina älsklingar är nära mig- åh vad lycklig jag är!

Nu ska jag iaf sova. Dags!

/e




Kommentarer
Postat av: Dennis

Du är värd det bästa baby!
Vi har haft en underbar dag med dig med. Många fler sådana hör dagar ska det bli mitt hjärta<3.
Vi älskar dig gumman<3.
Du är bäst !!

2013-10-12 @ 22:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback