Idag skiner inte solen, men jag gör.

Hello.

Igår pluggade jag in hörlurarna i öronen med musik och red galoppvägarna själv, bara jag & katta. Super mysigt! Mest trav, hon blir så mycket bättre att lyssna om man är bestämd direkt. Hon försöker i början med att bestämma igenom att sparka och kasta sig, men är man direkt bestämd så slutar hon. Och igår gick hon verkligen som en klocka, lyssnade på minsta lilla! Inser mer & mer hur mycket jag verkligen tycker om henne. Hon har verkligen gjort mig så himla glad! Vill aldrig någonsin skiljas från henne! De är med henne jag vill bygga min framtid och henne jag vill mina barn ska lära sig rida på. Kastaloss <3

Avslutade kvällen med att för första gången på många nätter lägga mig i min säng och läsa. Super skönt!
Hade planerat att sova tidigt, visst jag somnade vid 21 men vaknade några få timmar senare och har varit vaken hela natten. Legat & läst, men har inte kunnat somna..
Med tanke på så lite sömn jag har idag så borde jag vara helt slut. Men de är jag inte.
Jag skiner, är super glad och tar verkligen vara på varje dag!

Dagen att-göra är
Jobb
Promenad( beroende på hur sjuk jag känner mig, fortfarande inte frisk.)
Ridning
Bus med lilleman
& avsluta med kvällsmat och bok i soffan. Perfekt då hinner man med allt!
Ev att jag tar med katta på en promenad på så sätt gör jag två flugor i en smäll.

Måste fortsätta jobba. Skriver mer sen.
& förresten, håll utkik. Jag kommer lägga upp en video där jag berättar om en speciell sak. ~den som väntar på ngt roligt väntar aldrig för länge~
/e




Kommentarer
Postat av: Sandra Turunen

Du är verkligen en härlig inspirationskälla Emelie. Så ung och ändå så mycket skinn på näsan och kloka tankar. Såå glad att min fina häst fått komma till just dig och din familj. Hon hade inte kunnat få ett bättre hem. Du har dessutom fått min pappa som vanligtvis är väldigt "svårflörtad"/kritisk till andra som ska ta hand om våra hästar att också tycka att Kasta inte kunnat få det bättre. Nu hoppas vi bara på att det ska bli bra med knäna.
Tänk på att vara rädd om dig och vila också.
Många kramar Sandra

2013-10-16 @ 10:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback