Inga nya tag här inte..

Hello.

Somnade sjuk igår, tjock hals & feber.. Hade svårt att somna, kunde inte riktigt komma till ro. Vaknade massor med ggr i natt. Sånt är livet!

Vaknade utan feber, men galet vad dåligt jag mådde. Skit!
Inget jobb, bara försöka somna om. Vilket inte gick så bra. Lilleman kom iaf ut och la sig på soffan och sov med mig. Mys!
Åt en frukost tsm & fixade oss. Lilleman till dagis & jag vidare till läkarn. Utredning pågår. Iaf börjat nu vilket känns skönt. Dock mindre skönt med vilket svar jag fick, aja bara ta tag i de & göra de bästa av situationen!
Fick även tid för operation av mun imorgon F.m ser verkligen Inte fram emot de. Men de måste göras! Lika bra att ta tag i direkt. Inget snack om saken. Dock vägrar jag bli sjukskriven som vissa läkare tyckte, jag behöver aktiveras för att må bra. Sedan om de bara är några få timmar om dagen så måste de ändå göras. Punkt!

Har legat inne hela dagen i soffan och läst lite bok, druckit lite the och kollat på telefonen. Välbehövligt! Ska stanna här tills middagen ska lagas, sedan blir de stallet ikväll. Måste aktivera mig lite oxå. Även fast jag är dålig, blir en lugnare uteritt med massa kläder samt tjejsnack!

Uppdaterar mera sen.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback