Inte alls som tänkt sig..

Hello.

Hatar, nä jag fullkomligt hatar när det inte blir som man planerat & tänkt sig.. Tappar humöret totalt, världens övertid på jobbet, ingen träning, dåligt med mat. & inget hagbygge= sämst!!!
Inte alls lycklig när jag landade hemma vid 5 tiden ist för 12... Men underbart med extra timmar, behövs alltid!

Blev som sagt ingen träning, hann inte göra middag vilket resulterade dålig mat & på tok för mycket socker. Även om de bara va några få nappar & lite sprite så va de ändå för mycket. Så himla sur för de!

Min 2 finaste åkte med till stallet, dom fixade för katta medans jag gjorde i ordning henne för en ridtur. Blev manegen, tränade lite dressyr. Shit vad hon är fin när jag får henne att gå ordentligt, hel grym känsla!
Hoppade även 2 språng, ett kryss på 50 cm men katta hoppade 150 cm över de, helt sjukt vad hon är bra på att hoppa. Synd bara att jag är så himla mesig. Har verkligen fastnat för dressyren, de blir roligare & roligare. Ska börja rida för tränare 1 dag i veckan, vill utvecklas & få bästa hjälp. Väldigt viktigt!

Stort tack till Matilda som agerade snabbt när kattas ena sko hade gått rakt in i hoven, slutade bra! Tack! Från & med ni blir de gummiskor!

& störst tack ska världens bästa 2 killar ha för all hjälp och stöd, ni är guld värda! Jag älskar er hur mycket som helst <3 världens bästa! Så otroligt lyckligt lottad som får dela mitt liv med er. <3.

Fredagsmys med bok, bästa lilleman sover gott & stora älsklingen brevid mig. Kan inte annat än att känna mig extra lycklig när jag har dessa vid min sida!

Trevlig helg!
/e




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack älskling, va fint du skriver.
Vill säg att vi älskar dig så otroligt mycket, och du är verkligen värd all hjälp du kan få.
Du är vårat allt och kan inte beskriva med ord hur mycket vi älskar dig!
Du är så duktig med katta och ni gör verkligen stora framsteg, fortsätt så och så kommer ni gå långt tillsammans!
Vi finns vid din sida och hjälper dig!

Massor av kärlek till dig!<3

2013-10-27 @ 00:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback