Mål i livet.

Hello.

Oj egentligen vet jag nog inte riktigt vad jag vill. Men ett stort mål är en familj med 2-3 barn, mycket kärlek & omtanke. Bo på gård med fina hästar, ridhus och fint stall. Ett mål att verkligen jobba för!

Jag vet inte riktigt vad jag vill bli och vad jag då ska sträva efter, men en dröm jag alltid haft och som jag satt upp som mål är att rida Falsterbo & Utlandet. Hade varit så otroligt roligt, blir att satsa på. Men inom 10 år! Vill inte sätta korta mål för då blir man så otroligt stressad och lägger upp fel träning för de blir för mycket. Lägg långsiktiga mål!

Jag har även ett mål inom mig själv och de är att övervinna viss rädsla jag har. Varje dag kämpar jag & någon dag kommer jag nå mitt mål.

För att nå ett stort mål måste man sätta delmål på vägen. Sätt korta delmål och långt slutmål!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback