Måndag morgon!

God morgon.

Varit på tok för lite sömn inatt, lilleman varit täppt i näsan så han har inte kunnat sova. Lilla hjärtat! Jag har försovit mig, kommer bli sen till jobbet. Ingen bra start på veckan alls, men vad gör man inte av de om inte tagga om för att göra den bättre.
Längtar faktiskt tills helgen, ska till Ullared. Alltid kul att se fram emot någonting. Sen närmar sig julen med stormsteg vilket jag oxå ser fram emot. En mysig tid!

Denna dagen bjuder iaf på jobb, ev träning och ridning.
Ridning beror på hur hon verkar & träning beror på om jag hinner. Men visst är det så att man tar sig tiden till något man vill, ja! Så vad blir de sedan. Jo gymmet!! 😃

Men nu blir de skynda på med morgonsysslor innan de är dags för jobb.
Jag som inte ska stressa!

-gör veckan till den bättre & se possitivt på saker & ting-
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback