Mot stallet

Hello.
Landat hemma efter jobb och har hunnit äta lite onyttigt, måste skärpa mig. Kroppen mår verkligen skit av all onyttigt! Så nu blir de allvar! Direkt när jag får sockersug ska jag ta mig proteindrink eller en nyttig bars.
Tål ju inte nötter så gör mina egna, UTAN socker!
Tror på att kroppen blir piggare och ser fräschare ut utan socker så blir att utesluta de så mycket som möjligt nu! Kan ju inte undvikas alltid, finns ju i mat. Men ska inte trycka i mig massa skit!
Har bakat egna mörkchoklad&vanilj bars, så har något att stoppa i mig när jag behöver ngt gott. Ska även börja göra proteindrink och ta med mig till jobbet, perfekt som mellanmål när jag inte hinner äta något ordentligt. Ett gott råd till er oxå!

Jag har hunnit slänga i mig middag, pastaalabacon, mums!

Om en stund ska jag vidare till stallet och rida en sväng med Evelina. Får se vilken sväng de blir, beror på vädret. Vågar mig nog inte riktigt på skogen, med tanke på älgarna. Är verkligen livrädd för dom.

Dags att ge sig ut i mörkret, mitt nästa inköp är iaf en pannlampa, välbehövligt!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback