Nattlig humor

Hej.
Vaken och pigg som en ärta, inte så konstigt att man är det när lilleman är sjuk & vaknar med 10 min mellanrum. Stackars lilla hjärtat! Så jobbigt när man inte kan göra något som hjälper direkt! Vill ha honom frisk & slippa detta, min älskade lilla snutt <3
Medans han sover sina 10 min så läser jag bok, kom en riktigt rolig mening så jag as flabba.
"Jag har varit här miljoner ggr när jag gick i skolan. Gick runt här & höll i någon klasskamrats klibbiga hand för att inte komma bort".
Alltså övertrött och läsa de i rätt sammanhag så skattar man gott.

Iallafall uppdatering från dagen.
Startades tidigt, fixade oss och åkte till Ullared. Mamma & son dag!
När vi kom va de helt okej med folk men efter en stund blev de helt sjukt. Fick köpa de man kunde, gick inte och komma fram överallt. Men vi hade iaf de väldigt roligt, neo & jag! <3
Köpte en trä tågbana till honom, han blev helt galen i den när vi kom hem & byggade ihop den. Så nu önskar han sig en påbyggnadssats i julklapp, perfekt då vet vi vad vi ska köpa!

Blev middag & deg hemma en stund innan jag åkte vidare till stallet.
Där klippte jag katta, alltså hon är hel grym. Stod stilla hela tiden. Helt otrolig!
Red galoppvägarna själv på henne, hon skötte sig fint. Kände inte mycket av att hon va rakad, dom brukar ju vanligtvis bli rätt mycket piggare men märkte inte av det. Tränade på att sitta ner i dressyren & försöka hitta balans, ngt vi måste träna på men har blivit mycket bättre. Hon är verkligen så sjukt fin & ännu finare kommer hon bli!
Lindade henne & satte på vintertäcke med hals, dock ingen knäppt hals. Blir för varmt inne.
Stod & myste länge med henne, funderade på hur lyckligt lottad jag är som fått chansen till den fina hästen!
Världens bästa killar kom upp & gjorde i ordning alltid för henne, vilken lyx! Så himla glad att jag har hjälpen & dom vid min sida! Guld värd<3

Hemma igen blev de dusch, tända ljus & lördagmys, självklart med dom 2 bästa!
Alltså jag är så otroligt glad att jag har fina människor runt mig & fina katta! <3

-ta vara på nära & kära-

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback