Ny vecka & inga nya tag..

Hej.

Hann inte uppdatera något igår kväll, va helt slut..
Hann iaf med massor. Trotts att vattnet hemma va slut & svårt att laga mat så klarade vi oss tsm, så är de. Håller man ihop klarar man allting tsm!

Va ute på en lekplats på Hisingen med neo, jätte mycket olika lekstationer & ute gym som vi testade på. Gick även en slinga runt där i eriksberg, mycket mysigt!

Stallet blev idag bara fix, snälla älsklingarna hjälpte mig. ❤
In med katta i nytt spån & tjockt täcke & mat. Där stod hon gott medans regnet piskade på stalltaket, mys!

Gymmet, båda mina killar va med. Älskling är ju min biff så perfekt att träna med honom, gött med proffs hjälp!
Körde biceps & triceps, kunde även höja vikten idag & köra ordentligt. Hur skönt som helst. Är en bra bit kvar tills jag är vältränad men är iaf en bit på väg, känns skönt.

Blev åka ner till svärmor & duscha, välbehövligt efter en intensiv dag!
Lilleman sov där inatt så blev en barnfri kväll som spenderades med solsidan & mys innan jag deckade väldigt tidigt.. Typiskt mig!

Vaknade iaf tidigt i morse, relativt utvilad dock sjuk.. Så himla sämst!
Ingen träning eller ridning idag, mamma hjälper mig med katta, tack! <3
Hade verkligen sett fram emot både träning på gymmet & dressyr!
I e.m varnas vi att storm är på ingång, får hålla sig inne med värmeljus & en bok med bästa sällskapet! Göra de till en mysig stund.

Idag spenderas dagen med ett lååångt jobb pass, jag behöver timmarna men känner verkligen hur tunt huvudet är. Mår inte alls bra. Skit oxå!! Förstår inte kroppen att jag inte har tid att vara sjuk.. Verkligen inte!! Tycker jag varit sjuk lite väl mycket de senaste, måste väl kunna hålla mig frisk lite längre än få dagar!? Allvarligt nu får de bli skärpning på dehär! Massor men nyttighet ska i kroppen sen! Boooosta boosta!

Så nu vet ni ungefär hur min vecka började, får hoppas den blir bättre eller nä inte hoppas. Jag SKA göra den bättre. På med leendet & va glad!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback