Ny vecka!

Hello.

En ny vecka, en vecka närmare jul.
Alltså jag älskar julen, alla fina lampor-julklappsshopping, snön,myset, massa mat och framförallt alla är samlade. Åh så underbart!

Ligger i våran nya soffa i våran nya vardagsrum, kan inte beskriva lyckan!
Det är så galet fint.
Hela kvällen i lördags la vi golv, jag & älskling. Och världens finaste neo kollade film bredvid. Alla samlade i min lilla familj, älskar känslan!
Igår gjorde iaf Älskling klart allt. Jag kan inte beskriva min tacksamhet till denna underbara kille. Jag är så lyckligt lottad!
Jag fullkomligt älskar huset, nästan allt är nytt. Kök-badrum-vardagsrum-källare, allt de är nytt och fräscht. Sovrummen är fräscha alltså, men inte helt ny fixade. Men de kommer de oxå!
Åh vad jag är glad att jag dela mitt liv med denna killen, han hjälper mig med allt & gör allt för oss! Bästa <3

Igår var vi på universum hela lilla familjen, så mysigt!
Neo tyckte inte vissa avdelningar va så roligt som typ fiskarna, bara kul en stund sedan ville han se hajar och stora akvariumet, ormarna & dinosauriena. Dock va dom sistnämnda lite läskiga när dom lät, (va statyer som lät högt.) men vi var ändå där 2 ggr. Sen är du ju alltid explora väldigt roligt. Tyckte även jag och Dennis. Haha!
Påvägen hem blev de mc donalds( dock inte jag, jag körde på nyttig pastarätt, nyttig tjej här.)

En sväng till stallet och red med syster Pernilla, hon red på lilla humlan och när hon drog iväg va de sådär lätt att hålla pli på alla kattas busigheter, blev allt från bock till luft hopp osv, men roligt hade vi. Red galoppvägarna, va väl klara på 20 min. Haha! Blev iaf väldigt mycket galopp & katta va varken svettig eller trött efteråt.. Måste börja rida hårdare nu märker jag, hon har fått så bra kondition. Men de är bara positivt!
Ska börja träna dressyr 2 dagar i veckan & konditions träna längre sträckor 1 gång samt galopp träna 1 gång. Ganska mycket varation! Gillas!

Kvällen bestod av bad & bus med lilleman, fixa i ordning allting hemma så de blev fint, städa, laga sen middag, dricka kvälls the, läsa saga för lilleman och natta honom( finns inget som är så mysigt.)
Avslutade kvällen i soffan bredvid min kärlek och bara tog de lugnt. Båda somnade i nya soffan helt utmattade efter en underbar helt!

Vaknade med ett leende på läpparna i morse, världens finaste pojkvän kom och pussade mig god morgon & snart ska lilleman väckas- finns ingen bättre start på dagen!
Idag väntas jobb, gillas mkt!
Stallet & ännu mera fix hemma.
Ev en promenad i skogen om jag hinner.

Ha en bra dag!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback