Regn

God kväll.

Vilken bra uppdatering de varit idag, värsta grymt ju!

Dagen bjöd på jobb, besiktning av häst, hämta lilleman & laga middag, ryggpass på gymmet & ridning i spöregn och blåst, nu avslutas kvällen med fotmassage och mys i soffan. Älska!

Gymmet gick bra, tog ett intensivt pass på ca 30 min. Känns i ryggen! Ska börja försiktigt så behöver inte köra för mycket. Nöjd!

Red galoppvägarna på katta med Evelina & finesse. Använde min iphonelampa och höll tyglarna med en hand, galet vilken underbart bra häst katta är. Hon gick fram överallt. Gjorde allt jag bad henne om. Världens bästa ❤

Efter en go dusch, höra lillemans snarkningar och ligga i soffan & få fotmassage gör mig lycklig!
Med ett leende kommer jag somna gott.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback