Sadla om?

Hello.

Somnade mitt i inlägget igår, riktigt trött.
Fast de är bra att vara trött på kvällen då somnar man gott & kan vakna pigg på morgon! Me like!

Gårdagen bestod av jobb, stall där mina 2 älsklingar följde med och hjälpte mig- GULDVÄRT! <3 , tränade dressyr i nya sadeln- helt galet vad fin hon var. Lite jobbig i början men på slutet fick jag den wow känslan. Helt underbart!
Jag börjar känna mer & mer att dressyr kanske är vår grej trotts allt.
Jag har ändå hoppat & ridit gymkhana så nu kanske de är dags för dressyr!? Vem vet. Tiden får avgöra!
Har iaf börjat tycka dressyr är väldigt roligt!

Avslutade kvällen genom bad med lilleman och mys i soffan. Underbart!

Dagen idag har bestått av jobb, stall- red ut en sväng i skogen & tränade fattningar. Skritt-trav-trav-galopp-trav-skritt. Hon tog riktigt fina fattningar till slut. Lite svårt att få med bakbenen ibland dock, men de är bara att träna. Mitt under ridturen så började de självklart spöregna.. Jävla skit!
Issa & Pinto red med oss, men vände när regnet blev allt för mycket så vi red tillbaka till stallet själva. Så himla skönt att ha en häst som kan vara ensam.

Även denna kväll avslutas genom bad med lilleman och mys i soffan. Lilleman sover bredvid mig och jag ska snart läsa boken så jag oxå somnar. Så himla skönt att ha båda sina älsklingar runt sig. Blir så mycket lugnare då-behövs!

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback