Söndag morgon!

God morgon.

Vaknar kl 6, hallå när jag är ledig vill jag sova men nä då vaknar man. Låg iaf kvar och drog mig, ska strax gå upp. Starta dagen med en PW, har bestämt mig för att börja träna lite mer seriöst nu. Jag mår så mycket bättre när jag gör de. Mår kasst när jag stoppar i mig så mycket onyttigt och äckligt socker, måste skärpa mig. & ända sättet är att börja träna seriöst men lugnt. För jag vill bygga upp min kropp från noll i lugn takt. Inga vikter utan mer hitta kontakt och bara må bra.
Börjar idag, startar med en PW om en stund. Sjukt taggad!

Ska spendera dagen med neo, vi ska åka och hämta syster + cindra sedan vidare till bollebygd och se lillasyster hopptävla. Ska bli riktigt roligt. Va inte igår man såg på en hopptävling. I vanliga fall kollar jag tävlingar varje helg typ. Men nu har de blivit riktigt dåligt. Har inte riktigt tiden.
Får se vad resten av dagen bjuder på, men iaf ridning ifall katta inte är halt. Blir isf en lugn runda i skogen & bara mysa med henne. Finaste hästen <3

Dags att bege sig ut.
Nu börjar mitt nyttiga träningsliv.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback