Söndag.

God morgon.

Vaknade skönt efter att somna otroligt tidigt igår, välbehövligt!
Dock vaknade jag med huvudvärk & tjock hals, typiskt att jag aldrig får hålla mig frisk. Bättre lycka nästa gång, lr vad man nu säger!
Vaknade iaf i soffan brevid världens finaste neo, så himla mysigt.
Har nu intagit frukost till på köpet en nyttig sådan, allt för att bli frisk.
Även tagit mig en stund och bara tagit de lugnt & druckit silver the. Ska mysa en stund till med lilleman innan de blir fixa oss.

Ska till stallet och möta hovis samt rida en sväng.
Hade planerat att faktiskt PW en längre tur idag, men de sket sig med tanke på hur jag mår och vädret är rätt kallt.
Får se till att bli frisk så de blir träning snart igen, saknar de! Saknar att träna med min biff! Älskade pojkvän! <3

I e.m ska jag göra storkok med mat så jag har en del matlådor klara tills nästa vecka. Så skönt att slippa laga ibland när jag tex jobbar långa dagar.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback