Sovmorgon?

God morgon.

Har varit vaken sen någon drygt timma tillbaka. Hade sovmorgon tills kl 8 idag, men vad händer? Jo neo vaknar tidigare. Brukar alltid få väcka honom men idag när jag har sovmorgon så är de annat. Då väcker han mig. Tur att jag är så lättväckt. Gjorde dessutom ingenting. För nu nu kan jag ta en lugn frukost och fixa mig i lugn & ro. Härligt!

Helt underbart att mysa på morgon med lilleman, han är så gosig! Kommer & kryper ner under mitt täcke. Lilla hjärtat<3 bästa killen!

Dagen bjuder på jobb, middag med killarna & stallet. Där jag ska rida med eve vilket brukar resultera väldigt mycket tjejsnack, alltid lika trevligt!
Sista ridturen på katta innan hon ska tillbaka till Åby. Dit åker hon imorgon! Nervös! Vill så otroligt mycket att hon ska vara bra, men något har ju varit fel eftersom hon haltat fram & tillbaka hela tiden. Så håller tummarna att dom hittar det. Är så mkt lättare då! Får helt enkelt Se imorgon!

Nu måste jag fixa mig.

-ha en bra dag, sprid ett leende. Allt blir så mycket roligare då-
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback