Torsdag.

Hello.

Gårdagen bestod av lite jobb, kik i affärer, middagsfix, umgås med lilleman & ridtur i mörker ensam på världens bästa häst!

Idag består dagen som varje vardag av jobb, umgås med dom fina, stallet. Är verkligen en vardag för mig!

Jag finner lyckan mer & mer i dom små sakerna.
Igår när jag red galoppvägarna själv i mörkret så insåg jag hur mycket jag verkligen älskar katta. Vi litar verkligen på varandra. När jag va osäker så gick hon & när hon va osäker så visade jag vägen. Vilket samspel!
Längtar tills vi ska börja träna, kommer bli lugn i början för att bygga upp oss tillsammans. De behövs för oss båda!
Stod & pysslade med henne igår kväll & bara myste. Hon är verkligen så himla klok & lugn!
Jag är så himla glad att jag valde att ta hem henne & att jag fick den möjligheten. Känner mig trygg när jag sätter mig på hennes rygg, vet att hon tar mig dit jag vill! Bästa ❤

Neo han växer & blir allt större, har kommit in i trotsåldern. Jag har inte mycket att säga till om, han vill inte göra de man vill ändå. Testar sina gränser. Men han blir allt mer rolig & underbar. Han är så himla busig & rolig att leka med. Helt underbart❤

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback