Torsdag!

Hello.

Blev en "ledig" dag från jobbet idag. Startade morgon redan vid 7, tidigt men skönt att vara igång i tid.
Myste med lilleman & åt frukost tsm.

Har även tagit 2 varv på spåret med en vän, trotts regn så blev de träning. Sprang alla backar och gick resten. Perfekt att starta dagen med träning!

Har även varit & storhandlat, enbart nyttigt!
Bakade även bars, hoppas dessa är godare än dom förra som smakade jord. Haha.

Tog ett axel pass på gymmet 4 olika övningar.
Har ett mål med gymmet varje gång jag är där & de är att orka mer på crosstrainer & idag va jag rätt stark. Körde tung 15 min, känns i kroppen!
Axlar körde jag lätt vikter, vill som sagt inte bygga utan mer hitta kontakten. Viktigt när man tränar.

Snart dags för middag bestående av kött, fullkornspasta, sallad & keso! Nyttigt & gott.

Kvällen består av ridning, kondition på katta ihop med Evelina-finesse.
Jag kommer sova gott i natt med all min träning & håll igång idag.

Har även lyssnat massor på ljudbok, galet vad bra det är. Skönt att bara försvinna in i boken en stund. Väldigt avslappnande. Ikväll blir de även läsning av bok, blivit helt galen i läsning. Förstår inte riktigt varför men känns så himla spännande & ett perfekt sätt för att koppla av. Vilket jag behöver!

Middagsdags!
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback