Fredag 13e..

Hello.

För det första så ska jag tala om att jag är väldigt dålig på att blogga, måste bli ändring. Sagt de innan, men någon gång blir de väl som man tänkt sig. Flera inlägg per dag. Återstår att se!

Idag är det fredag den 13e, som kallas "otursdagen". Hoppas verkligen inte de!

Dagarna går förbi snabbt, tiden går för fort!

Jag har varit skadad & sjukskriven, sjuk och neo varit lite små sjuk.. Ja ni vet, inte mycket jobb..
Sökt en del jobb, får se om de blir ngn napp. Hoppas!

Jag har ridit katta mycket intensivt det senaste och hon utvecklas & jag utveckla. Vi kommer varandra närmare och jag gillar henne mer och mer.
Det är bestämt om hon går igenom klinik besiktningen på måndag så blir det nog ett köp om någon mindre tid! Hon har sån underbar personlighet, kommer i hagen, är otroligt snäll och så himla gosig! Precis en sån häst jag vill ha. Jag är inte ute efter en stjärna utan en häst att utvecklas med och i första hand ha roligt med & inte vara osäker!
Jag har börjat löp träna igen, hade katta med i grimskaft igår och jobbade galoppvägarna. Riktigt nöjd! :-)
Ska försöka göra det tsm 2 ggr i veckan, dels för min träning och dels för hon ska få tränas lite markträning oxå.

Neo växer & blir större och trotsigare. Nu gäller det att hålla gränserna för den lilla rackaren försöker allt charma till sig allt. Smälter ju så fort han lägger till gullesidan, men vem gör inte! Han är ju söt som socker.
Om mindre en 1 vecka är han 3 år.. Alltså sjukt det är 3 år sedan jag gick gravid, herregud tiden går för fort! Kan man stanna den lite? Jag hänger inte riktigt med. Sakta i backarna!
Galet sugen på en bebis till, går i tankarna hela tiden. Men har en del saker jag måste fixa först. Så dags att ta tag i saker & ting!

Uppdaterar snart igen.
/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback