Fredagsmys!

Hello.
Äntligen fredag, helg är välbehövligt speciellt nu när jag är sjuk. Är väl precis som alla andra, HATAR att vara sjuk!
Förstår inte riktigt vad jag gjorde för att förtjäna detta, men men. Är man redan längst ner så kan de väl inte gå annat än uppåt. Eller!?
Hoppas inte de iaf!
Måste bli bättre!

Dagen har bestått av lite allt möjligt, åkte en sväng t allum där 1 par nya skor t mig & 1 par till neo blev inhandlade. Rätt redo i fotväg för vintern.
Köpte även en till bok, skit bra är den! Får mig verkligen på andra tankar, behövs mer än ngt annat än!

Har varit i stallet och ridit en lugn sväng med Therese. Trevligt!
Katta skötte sig skit bra, riktigt nöjd över henne.
Inser mer & mer hur mycket den hästen verkligen betyder för mig! Jag behöver verkligen henne. <3

Direkt när jag kom hem från stallet blev de en lång dusch. Storstädat hela hemmet, finns lite små saker att göra till. Tex min gaderob, den tar jag sen ifall jag orkar. Annars blir de imorgon!

Brasan tänd, memori spelat med killarna-älskar det, godis, chips & dricka står på bordet-jag är illamående så kan varken dricka eller äta så typiskt när jag har ätardag, kvällen bjuder på film & mys med killarna, ska även spela yatzy sedan. As längesen nu, så de ska bli roligt. Hoppas denna kvällen blir bra! Orkar inte en skit kväll till.

Så otroligt tacksam att ha mina två killar, finns alltid där & hjälper mig!
Ock så otroligt tacksam för mina fina vänner & familj. <3

Ta vara på det ni har en dag är det försent.

Trevlig kväll /e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback