Fredagsmys!

Hello.

Blev en hel omvändning, skulle egentligen sprungit 9.7 km med stora älsklingen på kvällen men eftersom båda kände sig halv kassa & vi inte hade vagn till neo så blev planerna annat, så ända sedan vi kom hem vid 17 tiden så har vi degat och bara myst, hur underbart som helst!

Jag har titta utbildningar/jobb, vet verkligen inte vad jag vill bli för ngt.. Kanske dags att komma på det snart. Får tänka ordentligt, vill satsa 110% på någonting, men de ska vara något jag verkligen vill! Återstå och se vad de blir.

Efter att lilleman somnat vid 21 tiden så blev det snabba cash för mig & älskling, dock somnade han ganska direkt när filmen börjat men jag har sett hela. Redan tok sugen på nr 2, måste ses snarast!
Alltså jag fullkomligt älskar Joel Kinnaman, han är kung!

Denna fredag blev det verkligen fredagsmys. Tända ljus, bästa sällskapet & massa kärlek!
Helt underbart!
Jag är verkligen lyckligt lottad att få ha de såhär bra, mer än lycklig! <3

Ska avsluta kvällen med lite bokläsning.

/e




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback